Școala Olga Gudynn
Monitorizarea rezultatelor şcolare
Cum putem dezvolta potenţialul maxim al fiecărui copil?
Îmbinând experienţa cadrului didactic, motivația pozitivă a copiilor, abordarea unor metode de predare activ-participative cu observarea și evaluarea permanentă a fiecărui copil.
Cunoscând copilul foarte bine, observându-l atât în cadrul orelor de curs, cât şi în recreaţii, în timp ce se joacă cu colegii, în relaţia cu profesorii, putem afla care sunt necesităţile acestuia, preferinţele faţă de anumite discipline şi îl putem sprijini în procesul de dezvoltare şi învăţare.
Observarea şi evaluarea permanentă a copiilor ocupă un rol important în proiectarea activităţii didactice.
La începutul fiecărui an şcolar se realizează evaluarea iniţială, pentru ca fiecare cadru didactic să-şi planifice modul în care desfăşoară procesul instructiv-educativ, pe baza cunoştinţelor pe care copiii le deţin deja.